FB

CivilDefence
Zadania Powiatu Żuromińskiego z zakresu zarządzania kryzysowego wykonuje Referat Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Żurominie. 

Referat Zarządzania Kryzysowego

ul. Warszawska 25,09-300 Żuromin
tel/fax: 23 657-39-29,
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Kierownik Referatu - Jarosław Gałka

Aktualności Referatu Zarządzania Kryzysowego

Certyfikaty ratownicze dla pracowników samorządowych

Opublikowano .

W dniach 8 – 9 grudnia 2008 roku w siedzibie Starostwa Powiatowego w Żurominie zostało przeprowadzone szkolenie w ramach programu pt. „Pilotażowy program kształcenia zachowań ratowniczych dla pracowników samorządowych szczebla powiatowego i gminnego Województwa Mazowieckiego”. W ramach w/w programu zostało przeszkolonych 32 pracowników samorządowych szczebla gminnego i powiatowego.
Szkolenie zostało przeprowadzone przez Stację Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego „Meditrans” SP ZOZ w Warszawie. Projekt w całości finansowany był z budżetu Samorządu Województwa Mazowieckiego.
W dniu 31 marca pracownicy biorący udział w szkoleniu odebrali z rąk Starosty Żuromińskiego Janusza Welenca certyfikaty ukończenia kursu.

 

P1070118.JPGP1070124.JPGP1070125.JPGP1070127.JPG

P1070131.JPGP1070142.JPGP1070144.JPGP1070146.JPG

P1070149.JPGP1070152.JPGP1070153.JPG

e-max.it: your social media marketing partner