W związku z wprowadzonym w kraju stanem epidemicznym wynikającym z zagrożenia koronawirusem SARS-CoV-2, od dnia
5 listopada br. w trosce o bezpieczeństwo zdrowotne zarówno naszych Klientów, jak i pracowników Wydziału Komunikacji i Transportu tutejszego Starostwa, będzie tam prowadzona bieżąca obsługa
tylko w sprawach pilnych i niecierpiących zwłoki, po uprzedniej telefonicznej rezerwacji wizyty.Załatwianie spraw będzie się odbywało w sposób następujący:
- rejestracja pojazdów, w godz. 8:00-11:30 (tel. 23 653 32 57 wew. 21 i 22 lub 657 27 10 oraz tel. kom 604 530 837),
- uprawnienia kierowców, w godz. 11:30-13:30 (tel. 23 653 32 57 wew. 24 lub 657 27 10),
- transport drogowy, w godz. 13:30-15:00 (tel. 23 653 32 57 wew. 25 lub 657 27 10).
Klienci będą wpuszczani do budynku Wydziału pojedynczo o ustalonej wcześniej godzinie i po okazaniu dokumentu tożsamości. Obsługa Klienta będzie się odbywała w wyznaczonym do tego celu miejscu. Prosimy o stosowanie się do poleceń wydawanych przez obsługującego Państwa urzędnika.
Nadal będzie wystawiana urna przed wejściem do Wydziału w godz. 8:00-15:00, do której będzie można wrzucać wyłącznie zawiadomienia o zbyciu i nabyciu pojazdu. Formularze zawiadomień będą dostępne przy urnie. Prosimy o wrzucanie do urny tylko tych zawiadomień.
Prosimy Państwa o wyrozumiałość, jednak ograniczenie kontaktu osobistego stanowi naturalne rozwiązanie prewencyjne, które może wpłynąć na ograniczenie rozprzestrzeniania się choroby COVID-19.
Starosta Żuromiński