Logotypy__CPPC_3

Logotypy__CPPC_3

basen z1

 

 

pływalnia kafelek

Dane ze stacji meteorologicznej w Zielonej

meteo

AKTUALNOŚCI

System kolejkowy w Wydziale KiT

Opublikowano .

Od 14 czerwca 2021 r. w Wydziale Komunikacji i Transportu tutejszego Starostwa zacznie funkcjonować system wspomagający zarządzanie obsługą klienta na rejestracji pojazdów, zwany w skrócie „systemem kolejkowym”.

System ten będzie obsługiwał dwie kolejki tematyczne, a mianowicie „Rejestrację pojazdów” i „Inne sprawy dotyczące pojazdów”. Będą obowiązywały dzienne limity na bilety z numerkami do każdej z kolejek dostosowywane do liczby aktywnych w danym czasie stanowisk obsługi. Bilety będzie można pobierać już od godz. 7:30. Informacje o wzywanych numerkach będą wyświetlane na dużym ekranie LCD o przekątnej 43", dodatkowo wspomaganym przez przywoływanie głosowe (lektor). W początkowym testowym okresie system kolejkowy będzie funkcjonował równolegle z możliwością telefonicznego umówienia terminu wizyty, co ma na celu płynne wdrożenie nowego rozwiązania technicznego.

Jednocześnie w celu przeciwdziałania odsprzedaży biletów z systemu kolejowego każdy Klient przed wydrukowaniem biletu będzie musiał najpierw wpisać na ekranie podajnika numer rejestracyjny swojego pojazdu lub alternatywnie podać jego markę i model (ewentualnie rodzaj pojazdu). W przypadku niezgodności danych na bilecie z dokumentami przedłożonymi urzędnikowi przez Klienta, taki bilet zostanie anulowany i załatwienie sprawy będzie wymagało ponownego pobrania biletu, co może skutkować zmianą terminu wizyty.

Informujemy, że POBRANIE BILETU JEST BEZPŁATNE!

Prosimy o stosowanie się do zasad funkcjonowania systemu kolejkowego.

W późniejszym terminie zostanie również wprowadzona kolejna funkcjonalność systemu kolejkowego w zakresie rezerwacji wizyty przez internet. Tutaj też będą obowiązywały limity na bilety.

Mamy nadzieję, że system kolejkowy - jako rozwiązanie od dawna oczekiwane przez naszych Klientów, którego wdrożenie w marcu 2020 r. zostało odłożone ze względu na COVID–19, skróci ich czas oczekiwania na załatwienie sprawy w Wydziale Komunikacji i Transportu.

 

e-max.it: your social media marketing partner