Fundusze Europejskie

Dane ze stacji meteorologicznej w Zielonej

meteo

Aktualności powiatowego rzecznika konsumentów

Urząd KNF - zaproszenie na webinarium CEDUR dla seniorów i ich opiekunów "Bezpieczne płatności w Internecie dla seniorów"

Opublikowano .

CEDUR

Urząd Komisji Nadzoru Finansowego zaprasza seniorów i ich opiekunów na webinarium (spotkanie online) „Bezpieczne płatności w Internecie dla seniorów” organizowane w ramach projektu Centrum Edukacji dla Uczestników Rynku – CEDUR, we współpracy z Minister ds. Polityki Senioralnej oraz Komendą Główną Policji.

Webinarium odbędzie się 17 kwietnia 2025 roku (10:00-12:30).

Czy mogę bez konsekwencji zwrócić zakupiony na raty towar z prezentacji?

Opublikowano .

Zakupy towarów podczas prezentacji organizowanych poza lokalem firmy to umowy zawarte poza lokalem przedsiębiorstwa. Konsument może odstąpić od takiej umowy w terminie 14 dni bez podawania przyczyny. Podstawa prawna ustawa z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta. W przypadku dodatkowych pytań lub potrzeby udzielenia pomocy w sprawie proszę o kontakt z Powiatowym Rzecznikiem Konsumentów w Żurominie Sylwią Lewandowską, Starostwo Powiatowe, Plac Józefa Piłsudskiego 4, tel. 23 6574700 w. 27 lub pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 dostępną w dni powszednie w godzinach od 8.00 do 18.00

Sylwia Lewandowska
Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Żurominie

Infolinia Konsumencka 801 440 220

Opublikowano .

Szanowni Państwo,

miło nam poinformować, że 1 czerwca została uruchomiona Infolinia Konsumencka pod nowym numerem 801 440 220.

Konsumenci mogą uzyskać bezpłatne porady prawne w dni powszednie w godz. 8.00-18.00. Dzwoniący ponoszą koszt połączenia zgodny z taryfą swojego operatora.

Prawnicy udzielają pomocy w prostych sprawach konsumenckich, gdy nie jest wymagana analiza dokumentów. Ponadto, informują o przepisach konsumenckich oraz o instytucjach świadczących specjalistyczne porady np. w zakresie usług telekomunikacyjnych, energetycznych czy finansowych.

Za obsługę infolinii odpowiadają Stowarzyszenie Konsumentów Polskich i Fundacja Konsumentów. Projekt realizowany jest ze środków UOKiK.

Z poważaniem

Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów