Logotypy__CPPC_3

Dane ze stacji meteorologicznej w Zielonej

meteo

Powiatowy Rzecznik Konsumentów - Sylwia Lewandowska
Pl. Józefa Piłsudskiego 4 ,09-300 Żuromin
tel/fax: 23 657-47-00/23 657-35-35,
e-mail: rzecznik.konsumentow@zuromin-powiat.pl
Dni i godziny przyjęć interesantów
  • poniedziałek, w godz. 12.00 - 15.30
  • czwartek, w godz. 08.00 - 11:30

Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Żurominie udziela porad i informacji:

  • wyłącznie konsumentom, czyli osobom fizycznym, które działając w celu bezpośrednio nie związanym z działalnością gospodarczą lub zawodową zawarły umowę z przedsiębiorcą  (art. 22 [1] kodeksu cywilnego)
  • wyłącznie mieszkańcom powiatu żuromińskiego; dane teleadresowe powiatowych i miejskich rzeczników konsumentów w kraju można znaleźć na stronie www.uokik.gov.pl
Mieszkańcy powiatu żuromińskiego mogą bezpłatnie zasięgnąć porady i informacji w sprawach konsumenckich osobiście i telefonicznie.
  • by uzyskać pomoc OSOBIŚCIE:

przyjdź do Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Starostwie Powiatowym w Żurominie przy Placu Józefa Piłsudskiego 4, 09-300 Żuromin w godzinach pracy Powiatowego Rzecznika Konsumentów:
w poniedziałki od godz. 12.00 do godz. 15.30 oraz w czwartki: od godz. 08.00 do godz. 11:30.

W sprawach wymagających pogłębionej analizy porady udzielane są po wcześniejszym ustaleniu terminu.

W celu umówienia spotkania prosimy o kontakt pod numerem (23) 65 74 700 W. 27 (poniedziałek od godz. 12.00 do godz. 15.30 lub czwartek: od godz. 08.00 do godz. 11:30) lub pod adresem rzecznik.konsumentow@zuromin-powiat.pl

W przypadku kontaktu poprzez e-mail konsument każdorazowo zobowiązany jest podać swoje dane: imię, nazwisko, adres zamieszkania oraz informację o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną RODO zamieszczoną na stronie: https://zuromin-powiat.pl/prawa-konsumenta

Ważne: Wiadomości e-mail nie zawierające powyższych informacji pozostaną bez odpowiedzi.

Zgłaszając się po poradę przynieś ze sobą wszystkie dokumenty istotne dla sprawy (np. paragon, fakturę, zamówienie, umowę, regulamin, złożone reklamacje, prowadzoną z przedsiębiorcą korespondencję, itp.).

  • by uzyskać pomoc TELEFONICZNIE:

zadzwoń pod numer (23) 65 74 700 w. 27 w poniedziałek od godz. 12.00 do godz. 15.30 lub czwartek: od godz. 08.00 do godz. 11:30.


Powiatowy Rzecznik Konsumentów nie udziela porad prawnych w sprawach konsumenckich za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Osoby zainteresowane uzyskaniem drogą elektroniczną porady prawnej w sprawie konsumenckiej, mogą skorzystać z pomocy Konsumenckiego Centrum E-porad wysyłając zapytanie na adres porady@dlakonsumentow.pl

Dane osobowe ujawnione przy udzielaniu porad i informacji są przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków prawnych, w szczególności w celu zapewnienia przez Powiatowego Rzecznika Konsumentów pomocy w sprawie o ochronę praw konsumenta. Szczegółowa informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajduje się poniżej.

pdfklauzula_informacyjna_rodo_prk.pdf136.42 KB

algorytm

Aktualności powiatowego rzecznika konsumentów

Urząd KNF - zaproszenie na webinarium CEDUR dla seniorów i ich opiekunów "Bezpieczne płatności w Internecie dla seniorów"

Opublikowano .

CEDUR

Urząd Komisji Nadzoru Finansowego zaprasza seniorów i ich opiekunów na webinarium (spotkanie online) „Bezpieczne płatności w Internecie dla seniorów” organizowane w ramach projektu Centrum Edukacji dla Uczestników Rynku – CEDUR, we współpracy z Minister ds. Polityki Senioralnej oraz Komendą Główną Policji.

Webinarium odbędzie się 17 kwietnia 2025 roku (10:00-12:30).

 
Cel

Celem webinarium jest zwiększenie świadomości seniorów i ich opiekunów w zakresie aktualnych zagrożeń spowodowanych działalnością cyberprzestępców.

Zgłoszenia

Rejestracja na webinarium CEDUR odbywa się online, tj. poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy – link do strony z odnośnikiem do formularza:

https://www.knf.gov.pl/dla_rynku/edukacja_cedur/seminaria?articleId=93063&p_id=18

W webinarium można uczestniczyć zarówno samodzielnie, jak i grupowo (zgłoszeń mogą dokonywać pracownicy domów seniora, klubów seniora, centrów aktywności seniora, domów pomocy społecznej, placówek społeczno-kulturalnych np. bibliotek, domów kultury, itp.).
W przypadku zgłoszeń grupowych wypełniając formularz należy wskazać przybliżoną liczbę uczestników webinarium.

Potwierdzenia możliwości uczestnictwa zostaną przesłane do 16 kwietnia 2025 roku. Formularz zgłoszeniowy będzie dostępny do dnia, w którym odbędzie się webinarium. W przypadku zgłoszeń, które wpłyną w dniu webinarium, potwierdzenia możliwości uczestnictwa oraz zaproszenia na spotkanie (wraz z linkiem) będą przesyłane na bieżąco.

Informacje techniczne

W celu uczestnictwa w webinarium niezbędne jest stabilne łącze internetowe. W spotkaniu można uczestniczyć poprzez przeglądarkę internetową lub aplikację Cisco Webex. Szczegółowe informacje techniczne dotyczące dołączenia do spotkania zostaną przesłane po potwierdzeniu możliwości uczestnictwa oraz wysłaniu wiadomości z zaproszeniem (wraz z linkiem) na spotkanie. 

Opłaty

Udział w webinarium jest bezpłatny.

e-max.it: your social media marketing partner