Logotypy__CPPC_3

Dane ze stacji meteorologicznej w Zielonej

meteo

Zadania Powiatu Żuromińskiego z zakresu edukacji wykonuje Wydział Zdrowia i Edukacji Starostwa Powiatowego w Żurominie. 

Wydział Zdrowia i Edukacji

Pl. Józefa Piłsudskiego 4 ,09-300 Żuromin
tel/fax: 23 657-47-00/23 657-35-35,
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dyrektor Wydziału - Joanna Jucewicz-Morawska
Dopalacze naFB

Aktualności z zakresu edukacji

KONKURS dla szkół ponadgimnazjalnych (nauka przez działanie) / Innowacyjny projekt

Opublikowano .

Zapraszamy do udziału w bezpłatnym / ogólnopolskim konkursie, który został objęty Honorowym Patronatem przez Minister Edukacji Narodowej (MEN).

_men__logo_s.jpg

Innowacyjny projekt www.szkolnaTapeta.pl / KONKURS Moja Szkolna Tapeta jest skierowany do szkół ponadgimnazjalnych, które chcą w innowacyjny sposób:

  • zachęcić uczniów do nauki przez działanie,
  • oraz chcą wesprzeć cele zawarte w programie profilaktycznym i wychowawczym szkoły.

Jak to jest możliwe?

1.)   Wystarczy wejść na stronę www.szkolnaTapeta.pl i przystąpić do bezpłatnego / innowacyjnego projektu.

2.)   Uczestnicząc w projekcie szkoła może dodatkowo wziąć udział w bezpłatnym / ogólnopolskim konkursie informatycznym „Moja Szkolna Tapeta” (realizowanym we współpracy z Uniwersytetem Artystycznym w Poznaniu).

Jest on skierowany do wszystkich uczniów klas szkół ponadgimnazjalnych. Zadaniem ucznia jest samodzielne przygotowanie grafiki komputerowej (tapety) w jednej z dwóch Kategorii:

Kategoria I : „Ważna dla mnie kampania społeczna” (dowolnie wybrana przez ucznia np. „Palenie szkodzi zdrowiu”, „Zasady bezpieczeństwa w Internecie”,  „Zwierzę też czuje!”

lub inny, bardzo ważny temat społeczny dla ucznia, który chce bardzo przedstawić).

Kategoria II : „Tapeta komputerowa mojej szkoły” (dowolna interpretacja graficzna ucznia,która przedstawia jego szkołę z jak najlepszej strony za pomocą tapety komputerowej).

 szkolnatapetaboxblack_frame_220_x100.png

Realizowane cele dzięki partycypacji w KONKURSIE (nauka przez działanie):

/ Rozwijanie wiedzy informatycznej wśród młodzieży szkolnej.

/ Promowanie kampanii społecznych przez uczniów wśród uczniów.

/ Wykorzystanie programów komputerowych do kształtowania uwagi i spostrzegawczości.

/ Stworzenie uczniom możliwości sprawdzenia własnej wiedzy i umiejętności.

/ Rozwijanie aktywności poznawczej i twórczej młodzieży.

/ Wyzwolenie ducha rywalizacji.

salvador_dali_mojaszkolnatapeta.jpg 

KONKURS -regulamin- Moja-Szkolna-Tapeta.pdf KONKURS -regulamin- Moja-Szkolna-Tapeta.pdf (174.17 KB)

e-max.it: your social media marketing partner