Powiatowy Rzecznik Konsumentów - Sylwia Lewandowska
Pl. Józefa Piłsudskiego 4 ,09-300 Żuromin
tel/fax: 23 657-47-00/23 657-35-35,
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dni i godziny przyjęć interesantów
- poniedziałek, w godz. 12.00 - 15.30
- czwartek, w godz. 08.00 - 12.00
Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Żurominie udziela porad i informacji:
- wyłącznie konsumentom, czyli osobom fizycznym, które działając w celu bezpośrednio nie związanym z działalnością gospodarczą lub zawodową zawarły umowę z przedsiębiorcą (art. 22 [1] kodeksu cywilnego)
- wyłącznie mieszkańcom powiatu żuromińskiego; dane teleadresowe powiatowych i miejskich rzeczników konsumentów w kraju można znaleźć na stronie www.uokik.gov.pl
Mieszkańcy powiatu żuromińskiego mogą bezpłatnie zasięgnąć porady i informacji w sprawach konsumenckich osobiście i telefonicznie.
- by uzyskać pomoc OSOBIŚCIE:
przyjdź do Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Starostwie Powiatowym w Żurominie przy Placu Józefa Piłsudskiego 4, 09-300 Żuromin w godzinach pracy Powiatowego Rzecznika Konsumentów:
w poniedziałki od godz. 12.00 do godz. 15.30 oraz w czwartki: od godz. 08.00 do godz. 12.00.
W sprawach wymagających pogłębionej analizy porady udzielane są po wcześniejszym ustaleniu terminu.
W celu umówienia spotkania prosimy o kontakt pod numerem (23) 65 74 700 W. 27 (poniedziałek od godz. 12.00 do godz. 15.30 lub czwartek: od godz. 08.00 do godz. 12.00) lub pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
W przypadku kontaktu poprzez e-mail konsument każdorazowo zobowiązany jest podać swoje dane: imię, nazwisko, adres zamieszkania oraz informację o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną RODO zamieszczoną na stronie: https://zuromin-powiat.pl/prawa-konsumenta
Ważne: Wiadomości e-mail nie zawierające powyższych informacji pozostaną bez odpowiedzi.
Zgłaszając się po poradę przynieś ze sobą wszystkie dokumenty istotne dla sprawy (np. paragon, fakturę, zamówienie, umowę, regulamin, złożone reklamacje, prowadzoną z przedsiębiorcą korespondencję, itp.).
- by uzyskać pomoc TELEFONICZNIE:
zadzwoń pod numer (23) 65 74 700 w. 27 w poniedziałek od godz. 12.00 do godz. 15.30 lub czwartek: od godz. 08.00 do godz. 12.00.
Powiatowy Rzecznik Konsumentów nie udziela porad prawnych w sprawach konsumenckich za pośrednictwem poczty elektronicznej.
Osoby zainteresowane uzyskaniem drogą elektroniczną porady prawnej w sprawie konsumenckiej, mogą skorzystać z pomocy Konsumenckiego Centrum E-porad wysyłając zapytanie na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dane osobowe ujawnione przy udzielaniu porad i informacji są przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków prawnych, w szczególności w celu zapewnienia przez Powiatowego Rzecznika Konsumentów pomocy w sprawie o ochronę praw konsumenta. Szczegółowa informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajduje się poniżej.
klauzula_informacyjna_rodo_prk.pdf136.42 KB
W dniach 14-25 lipca 2014r. biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Żurominie będzie nieczynne z powodu urlopu. W sprawie porad proszę kontaktować się z Federacją Konsumentów
Infolinia Konsumencka
Infolinia prowadzona przez Federację Konsumentów
telefon: 800 007 707 (od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 - 17:00)
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.