Likwidacja stowarzyszenia zwykłego
PROCEDURA LIKWIDACJI STOWARZYSZENIA ZWYKŁEGO
Stowarzyszenie zwykłe zawiadamia Starostę Żuromińskiego o zakończeniu działalności i wnioskuje o wykreślenie z ewidencji stowarzyszeń, składając w Starostwie Powiatowym w Żurominie, Plac Józefa Piłsudskiego 4 następujące dokumenty:
- wniosek o wykreślenie stowarzyszenia zwykłego z ewidencji stowarzyszeń zwykłych prowadzonych przez Starostę Żuromińskiego
- protokół z Walnego Zgromadzenia Członków wraz z listą obecności
- uchwałę o rozwiązaniu stowarzyszenia
- uchwałę o przeznaczeniu majątku zlikwidowanego stowarzyszenia
- oświadczenie o zaspokojeniu wszelkich zobowiązań stowarzyszenia
- oświadczenie o podaniu do publicznej wiadomości o wszczęciu postępowania likwidacyjnego stowarzyszenia zwykłego
Wykreślenie stowarzyszenia zwykłego z ewidencji jest bezpłatne, a organ nadzoru ma 30 dni na rozpatrzenie wniosku.