CivilDefence
Zadania Powiatu Żuromińskiego z zakresu zarządzania kryzysowego wykonuje Referat Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego w Żurominie. 

Referat Zarządzania Kryzysowego

ul. Warszawska 25,09-300 Żuromin
tel/fax: 23 657-39-29,
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Kierownik Referatu - Jarosław Gałka

Aktualności Referatu Zarządzania Kryzysowego

Informacja ZUS Oddział Płock dot. pomocy dla osób poszkodowanych podczas nawałnic.

Opublikowano .

W związku z tragicznymi w skutkach nawałnicami, które dotknęły wiele regionów w Polsce istnieje możliwość skorzystania z pomocy w zakresie składania odpowiednich wniosków z zabezpieczenia społecznego. Osobom poszkodowanym przysługuje prawo do pomocy przy realizacji spraw związanych ze składaniem wniosków o:

  1. rozłożenia na raty lub umorzenie należności z tytułu składek, odroczenie terminu płatności składek;
  2. wyrażenie zgody na opłacenie składek na dobrowolne ubezpieczenie emerytalne i rentowe albo chorobowe po terminie;
  3. świadczenia emerytalno-rentowe;
  4. świadczenia z tytułu choroby i macierzyństwa;
  5. rehabilitację leczniczą;
  6. dofinansowanie projektów dla płatników składek.

Wszystkim osobom znajdującym się w trudnej sytuacji życiowej udzielimy wszelkiej możliwej pomocy w zakresie właściwości Zakładu. Osoby zainteresowane skorzystaniem z pomocy prosimy o kontakt.
Osoba do kontaktu: Katarzyna Paćkowska, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ,tel. (24) 262-52-71 wew. 22-08

e-max.it: your social media marketing partner