VI Sesja Rady Powiatu Żuromińskiego
Porządek obrad i dwa apele.
W dniu 25 KWIETNIA 2019r. ( CZWARTEK ) o godz. 13.00 odbyła się zwyczajna VI Sesję Rady Powiatu Żuromińskiego z następującym porządkiem obrad:
- Otwarcie obrad.
- Rozpatrzenie wniosków w sprawie zmian w porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu obrad z poprzedniej sesji.
- Przyjęcie Sprawozdania z działalności Powiatowego Urzędu Pracy w Żurominie za rok 2018.
- Przyjęcie Informacji o stanie przestępczości oraz ochrony bezpieczeństwa obywateli i porządku publicznego na terenie powiatu żuromińskiego w roku 2018.
- Przyjęcie Sprawozdania rocznego z wykonania planu finansowego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Żurominie za 2018r.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmian w Statucie Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Żurominie.
- Przyjęcie Oceny zasobów pomocy społecznej, w oparciu o analizę lokalnej sytuacji społecznej i demograficznej.
- Podjęcie uchwały w sprawie ustalenia planu dofinansowania form doskonalenia zawodowego nauczycieli oraz maksymalnej kwoty dofinansowania opłat za kształcenie nauczycieli pobieranych przez uczelnie, a także specjalności i form kształcenia, na które dofinansowanie jest przyznawane w 2019 roku.
- Przyjęcie Sprawozdania z realizacji Programu współpracy powiatu żuromińskiego z organizacjami pozarządowymi oraz podmiotami wymienionymi w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie za 2018 rok.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Żuromińskiego.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmian Uchwały Budżetowej Powiatu Żuromińskiego na rok 2019.
- Podjęcie Apelu w sprawie przyjęcia stanowiska dotyczącego realizacji art. 94 ust.2 ustawy z dnia 26 września 2001r. - Prawo farmaceutyczne.
- Podjęcie Apelu w sprawie poparcia Apelu Rady Miejskiej w Bieżuniu w sprawie wykupienia i rewitalizacji Zespołu Pałacowo - Parkowego w Bieżuniu.
- Przyjęcie Sprawozdania z działalności Komisji Rewizyjnej za 2018 rok.
- Sprawozdanie z działalności Zarządu w okresie między sesyjnym.
- Informacje Przewodniczącego Rady, w tym złożone zapytania i interpelacje.
- Wolne wnioski.
- Zamknięcie obrad.