V Sesja Rady Powiatu Żuromińskiego
W dniu 26 MARCA 2019r. ( WTOREK ) o godz. 13.00 odbyła się V Sesja Rady Powiatu Żuromińskiego z następującym porządkiem obrad:
- Otwarcie obrad.
- Rozpatrzenie wniosków w sprawie zmian w porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu obrad z poprzedniej sesji.
- Przyjęcie Sprawozdania z działalności Powiatowego Środowiskowego Domu Samopomocy w Żurominie za 2018r.
- Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia „Powiatowego programu zapobiegania przestępczości oraz ochrony bezpieczeństwa obywateli i porządku publicznego dla powiatu żuromińskiego na lata 2019 – 2023”.
- Przyjęcie Informacji o stanie bezpieczeństwa sanitarnego powiatu żuromińskiego za rok 2018.
- Przyjęcie Sprawozdania z działalności Powiatowego Obwodu Dróg w Żurominie za 2018 rok.
- Przyjęcie Sprawozdania z działalności za 2018 rok w zakresie dróg powiatowych.
- Przyjęcie Sprawozdania z działalności Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie
w Żurominie za rok 2018 i wykaz potrzeb z zakresu pomocy społecznej i pieczy zastępczej na rok 2019. - Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia planu finansowego zadań do realizacji Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych na rok 2019
w Powiecie Żuromińskim. - Przyjęcie Informacji Komendanta Powiatowego Państwowej Straży Pożarnej
w Żurominie o stanie bezpieczeństwa powiatu w zakresie ochrony przeciwpożarowej za rok 2018. - Podjęcie uchwały w sprawie powołania Rady Społecznej Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Żurominie.
- Podjęcie uchwały w sprawie przedłużenia umów najmu lokali, będących
w nieodpłatnym użytkowaniu Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Żurominie. - Podjęcie uchwały w sprawie określenia przystanków komunikacyjnych oraz warunków i zasad korzystania z tych przystanków.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmian Wieloletniej Prognozy Finansowej Powiatu Żuromińskiego.
- Podjęcie uchwały w sprawie zmian Uchwały Budżetowej Powiatu Żuromińskiego na rok 2019.
- Sprawozdanie z działalności Zarządu w okresie między sesyjnym.
- Informacje Przewodniczącego Rady, w tym złożone zapytania i interpelacje.
- Wolne wnioski.
- Zamknięcie obrad.