20 LAT POWIATU pozioma
Powiatowy Rzecznik Konsumentów - Sylwia Lewandowska
Pl. Józefa Piłsudskiego 4 ,09-300 Żuromin
tel/fax: 23 657-47-00/23 657-35-35,
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Dni i godziny przyjęć interesantów
  • wtorek, w godz. 10.30 - 15.30
  • czwartek, w godz. 10.30 - 15.30
Mieszkańcy powiatu żuromińskiego mogą bezpłatnie zasięgnąć porady i informacji w sprawach konsumenckich osobiście i telefonicznie.
  • by uzyskać pomoc OSOBIŚCIE:

przyjdź do Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Starostwie Powiatowym w Żurominie przy Placu Józefa Piłsudskiego 4, 09-300 Żuromin w godzinach pracy Powiatowego Rzecznika Konsumentów:
• we wtorki i czwartki: od godz. 10.30 do godz. 15.30,

W sprawach wymagających pogłębionej analizy porady udzielane są po wcześniejszym ustaleniu terminu.

W celu umówienia spotkania prosimy o kontakt pod numerem (23) 65 74 700 lub pod adresem Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..

Zgłaszając się po poradę przynieś ze sobą wszystkie dokumenty istotne dla sprawy (np. paragon, fakturę, zamówienie, umowę, regulamin, złożone reklamacje, prowadzoną z przedsiębiorcą korespondencję, itp.).

  • Aby uzyskać pomoc TELEFONICZNIE:

zadzwoń pod numer (23) 65 74 700 w. 27
we wtorek lub czwartek: od godz. 10.30 do godz. 15.30.

  • Powiatowy Rzecznik Konsumentów nie udziela porad prawnych w sprawach konsumenckich za pośrednictwem poczty elektronicznej.

Osoby zainteresowane uzyskaniem drogą elektroniczną porady prawnej w sprawie konsumenckiej, mogą skorzystać z pomocy Konsumenckiego Centrum E-porad wysyłając zapytanie na adres Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dane osobowe ujawnione przy udzielaniu porad i informacji są przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków prawnych, w szczególności w celu zapewnienia przez Powiatowego Rzecznika Konsumentów pomocy w sprawie o ochronę praw konsumenta. Szczegółowa informacja o przetwarzaniu danych osobowych znajduje się poniżej.

Powiatowy Rzecznik Konsumentów udziela porad i informacji:

  • wyłącznie konsumentom, czyli osobom fizycznym, które działając w celu bezpośrednio nie związanym z działalnością gospodarczą lub zawodową zawarły umowę z przedsiębiorcą  (art. 22 [1] kodeksu cywilnego)
  • wyłącznie mieszkańcom powiatu żuromińskiego; dane teleadresowe powiatowych i miejskich rzeczników konsumentów w kraju można znaleźć na stronie www.uokik.gov.pl

pdfklauzula_informacyjna_rodo_prk.pdf136.42 KB

algorytm

Aktualności powiatowego rzecznika konsumentów

Pozew grupowy przeciwko TU GENERALI

Opublikowano .

W dniu 30 czerwca 2015 r. Sąd Okręgowy w Warszawie zamieścił w Gazecie Wyborczej ogłoszenie o wszczęciu postępowania grupowego o zapłatę przeciwko Generali Życie Towarzystwo Ubezpieczeń S.A. Reprezentantem grupy i powodem w tym postępowaniu jest pan Michał Wałachowski – Powiatowy Rzecznik Konsumentów w Powiecie Pruszkowskim, który udzielił pełnomocnictwa do prowadzenia tej sprawy radcom prawnym z kancelarii Lengiewicz Wrońska Berezowska i Wspólnicy. Postępowanie dotyczy zwrotu tak zwanych opłat likwidacyjnych (opłat za wykup) pobranych przez Generali od konsumentów w związku z rozwiązaniem umów ubezpieczenia na życie z ubezpieczeniowym funduszem kapitałowym.

Ostateczny termin na przystąpienie do postępowania zbiorowego przeciwko GENERALI upływa w dniu 30 lipca 2015 r.

Więcej informacji na temat pozwu mogą Państwo znaleźć na stronie internetowej kancelarii: www.pz.lwb.com.pl lub www.lwb.com.pl.

Magdalena Wrońska LWB | Wspólnik / Partner
LWB LENGIEWICZ WROŃSKA BEREZOWSKA I WSPÓLNICY
Kancelaria Prawnicza s.c.
ul. Krakowskie Przedmieście 4/6, 00-333 Warszawa

2015 06_30_ogloszenie

e-max.it: your social media marketing partner