pdfWAŻNE INFORMACJE NA TEMAT POSTĘPOWANIAW PRZYPADKU PODEJRZENIA ZAKAŻENIA KORONAWIRUSEM

thumb koronawirus

pdfJak zapobiegać zakażeniu

Wszelkie dodatkowego przydatne informacje i zalecenia związane koronawirusem dostępne są na rządowej stronie pod adresem https://www.gov.pl/web/koronawirus

KOMUNIKAT STAROSTY ŻUROMIŃSKIEGO

W związku z trudną sytuacją epidemiologiczną spowodowaną zagrożeniami związanymi z koronawirusem mając na względzie bezpieczeństwo mieszkańców, informuję:

  1. Jeżeli masz objawy mogące wskazywać na zakażenie koronawirusem , a więc: gorączkę, suchy kaszel, duszność i problemy z oddychaniem wówczas:
    • zadzwoń do Powiatowej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Żurominie , nr tel. 502 530 980 lub 23/6572217, lub na infolinię Narodowego Funduszu Zdrowia nr 800 190 590 aby uzyskać informację, jak dalej postępować;
    • zgłoś się do szpitala zakaźnego (najbliższy w Ciechanowie, tel. 23/ 67 30 340 lub w Płocku);
      • Nie zgłaszaj się do przychodni POZ ani nie udawaj się do szpitala bez wcześniejszego uzgodnienia czy jest to potrzebne. Unikaj kontaktu z innymi osobami aby nie doszło do rozprzestrzeniania się wirusa. Wszelkie wątpliwości dotyczące swojego stanu zdrowia wyjaśniaj telefonicznie.
  2. W trosce o Twoje bezpieczeństwo a także bezpieczeństwo pracowników Starostwa i jednostek powiatowych, a w szczególności Wydziału Komunikacji i Transportu apeluję o załatwianie spraw tylko ważnych i niezbędnych, wszelkie inne proszę odłożyć na czas późniejszy. Zachęcam do ograniczenia bezpośrednich kontaktów z urzędem i jeśli to możliwe, do załatwiania spraw telefonicznie lub droga e-mailową.
  3. W związku z zamknięciem szkół, przedszkoli, żłobków część pracowników będzie zmuszona zająć się własnymi dziećmi, może to spowodować utrudnienia w przyjmowaniu interesantów i wydłużyć czas załatwiania spraw.Za utrudnienia przepraszamy i prosimy o wyrozumiałość.

Szanowni Państwo, w związku powyższym liczę na odpowiedzialną postawę , zachowanie spokoju oraz zastosowanie się do komunikatów i wskazówek organów sanitarnych i państwowych.

Starosta Żuromiński

thumb starosta

OGŁOSZENIE STAROSTY ŻUROMIŃSKIEGO
z dnia 22 kwietnia 2020 r.

Zgodnie z rozporządzeniem Rady Ministrów z 19.04.2020 w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem epidemii uprzejmie informuję, że Starostwo Powiatowe w Żurominie od dnia 22 kwietnia 2020 roku będzie dalej realizowało zadania wynikające z obowiązujących przepisów prawa .

  1. Sprawy będą załatwiane głównie za pośrednictwem platformy e-PUAP , drogą elektroniczną oraz za pośrednictwem poczty.
  2. Istnieje możliwość bezpośredniego składania dokumentów przez interesantów poprzez pozostawienie ich w przygotowanej do tego celu urnie lub pozostawienie w wyznaczonym miejscu na parterze budynku Starostwa Powiatowego w Żurominie przy ul. Plac Józefa Piłsudskiego 4.
  3. Dopuszcza się bezpośrednią obsługę interesantów polegającą na wydawaniu dokumentów, po wcześniejszym telefonicznym uzgodnieniu terminu przez pracownika Starostwa, w wyznaczonym miejscu , o którym mowa w pkt. 2 z zakresu:
    1. Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami – dokumenty na rzecz wykonawców prac geodezyjnych i kartograficznych oraz osób fizycznych, dokumentów z ewidencji gruntów i budynków, z zakresu uzgadniania dokumentacji projektowej oraz gospodarki nieruchomościami;
    2. Wydziału Infrastruktury – decyzje o pozwoleniu na budowę, sprzeciwu do zgłoszenia robót budowlanych, decyzje o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowych oraz inne dokumenty dotyczące prowadzonych postępowaniach administracyjnych.
    3. Wydziału Rolnictwa i Środowiska – dokumenty z zakresu ochrony środowiska, decyzje w sprawie wyłączenia gruntów z produkcji rolniczej , zaświadczenia z zakresu planu urządzania lasów, o wpisie do rejestru sprzętu pływającego, karty wędkarskie,
  4. Realizowana będzie bezpośrednia obsługa interesantów w Wydziale Komunikacji i Transportu, przy ul. Olszewskiej 9/11. Wydawane będą dokumenty z zakresu praw jazdy, dowodów rejestracyjnych i innych dokumentów komunikacyjnych.
  5. Przyjmowane będą wpłaty do kasy urzędu oraz punktu w Wydziale Komunikacji i Transportu, z zachowaniem pojedynczej obsługi, zalecane są płatności bezgotówkowe.

Podczas wizyty w urzędzie należy zakrywać ust i nosa, zachowywać bezpieczną odległość oraz dezynfekować ręce przy wejściu.

Liczymy za Państwa wyrozumiałość i przepraszamy za utrudnienia.

Starosta Żuromiński

thumb starosta

KOMUNIKAT DOTYCZĄCY PRACY WYDZIAŁU KOMUNIKACJI I TRANSPORTU STAROSTWA POWIATOWEGO W ŻUROMINIE

Z uwagi na częściowe zniesienie obostrzeń związanych z obowiązywaniem na terenie całego kraju stanu epidemii wynikającego z zagrożenia koronawirusem SARS-CoV-2, Starosta Żuromiński informuje, że od dnia 23 kwietnia br. wznowiona zostanie bieżąca obsługa interesantów Wydziału Komunikacji i Transportu tutejszego Starostwa, jednak przy zachowaniu ograniczeń mających zapewnić ich bezpieczeństwo.

Będą załatwiane wyłącznie zadania niezbędne do zapewnienia pomocy obywatelom, obejmujące sprawy z zakresu wydawania:

  • praw jazdy,
  • dowodów rejestracyjnych,
  • innych dokumentów komunikacyjnych.

W Wydziale będzie mogła przebywać, w tym samym czasie, nie więcej niż 1 osoba na jedno stanowisko przeznaczone do obsługi interesantów (nie więcej niż 6 osób w budynku). Pozostałe osoby będą oczekiwały na swoją kolej przed budynkiem i powinny zachować od siebie odległość nie mniejszą niż 2 m. Do budynku będą wpuszczane tylko osoby z odpowiednio zakrytymi ustami i nosem zgodnie z obowiązującymi przepisami. Interesanci będą wpuszczani do budynku w sposób rotacyjny, z zachowaniem wskazanego powyżej limitu.  

Interesanci winni stosować się do poleceń porządkowych wydawanych przez obsługujących ich urzędników.

Z uwagi na powyższe okoliczności system kolejkowy będzie zawieszony aż do odwołania.

Nadal będzie wystawiana przed wejściem do Wydziału w godz. 8:00-15:00 skrzynka podawcza, do której będzie można wrzucać zawiadomienia o zbyciu/nabyciu pojazdu już zarejestrowanego w kraju. Formularze będą dostępne przy skrzynce podawczej, do której należy wrzucać tylko zawiadomienia o zbyciu/nabyciu pojazdu.

Informuje się również naszych interesantów, że zgodnie z przepisem art. 15zzzw ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020 r., poz. 374 z późn. zm.), w przypadku gdy ważność:

  1. prawa jazdy,
  2. pozwolenia na kierowanie tramwajem,
  3. zezwolenia na kierowanie pojazdem uprzywilejowanym lub pojazdem przewożącym wartości pieniężne,
  4. świadectwa kierowcy,
  5. legitymacji instruktora nauki jazdy,
  6. legitymacji egzaminatora,
  7. zaświadczenia o wpisie do ewidencji instruktorów techniki jazdy (świadectwa instruktora techniki jazdy),
  8. uprawnień do kierowania pojazdami,
  9. wpisu w prawie jazdy kodu 95 potwierdzającego uzyskanie kwalifikacji wstępnej, kwalifikacji wstępnej przyspieszonej, kwalifikacji wstępnej uzupełniającej, kwalifikacji wstępnej uzupełniającej przyspieszonej albo ukończenie szkolenia okresowego

- upływa w okresie obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego albo stanu epidemii, ważność tych dokumentów, uprawnień i wpisu ulega przedłużeniu do dnia upływu 60 dni od dnia odwołania stanu epidemii.

Ponadto w myśl regulacji przepisu art. 31i ust. 1 pkt 1 ww. ustawy, wydłużone zostały do 180 dni terminy określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym, tj.:

  • w art. 71 ust. 7 (termin na rejestrację pojazdu sprowadzonego z terytorium państwa członkowskiego Unii Europejskiej, niebędącego pojazdem nowym),
  • w art. 78 ust. 2 pkt 1 (termin na zawiadomienie starosty o zbyciu lub nabyciu pojazdu zarejestrowanego).

KOMUNIKAT  

z dnia 30 kwietnia 2020 r.

Z uwagi na częściowe zniesienie ograniczeń związanych z obowiązywaniem na terenie całego kraju stanu epidemii wynikającego z zagrożenia koronawirusem SARS-CoV-2, Starosta Żuromiński informuje, że od dnia 30 kwietnia 2020 r. bezpośrednia obsługa interesantów Wydziału Komunikacji i Transportu tutejszego Starostwa będzie się odbywała tylko po uprzedniej telefonicznej lub mailowej rezerwacji wizyty. Ma to na celu ograniczenie tworzenia się przed budynkiem Wydziału wieloosobowych kolejek, ponieważ duże skupiska ludzkie sprzyjają rozprzestrzenianiu się koronawirusa.  

Zachowanie tych ograniczeń pozwoli zapewnić większy stopień bezpieczeństwa zarówno naszym interesantom, jak i pracownikom.

Nadal będą załatwiane wyłącznie zadania niezbędne do zapewnienia pomocy obywatelom, obejmujące sprawy z zakresu wydawania:

  • praw jazdy,
  • dowodów rejestracyjnych,
  • innych dokumentów komunikacyjnych.

Załatwianie powyższych spraw będzie się odbywało w sposób następujący:

  • Rejestracja pojazdów, w godz. 8:00-14:00, pod numerami telefonów: 23 653 32 57 wew. 21 i 22 lub 657 27 10;
  • Prawa jazdy, w godz. 8:00-14:00, pod numerami telefonów: 23 653 32 57 wew. 24 lub 657 27 10;
  • Transport drogowy, w godz. 8:00-15:00, pod numerami telefonów: 23 653 32 57 wew. 25 lub 657 27 10.

Wizytę w Wydziale można też będzie umówić drogą elektroniczną za pośrednictwem adresu e-mailowego: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Dodatkowo specjalnie w celu ułatwienia kontaktu z Wydziałem zostanie jeszcze uruchomiony numer telefonu komórkowego 604 530 837.

W budynku Wydziału będzie mogła przebywać, w tym samym czasie, nie więcej niż 1 osoba na jedno stanowisko przeznaczone do obsługi interesantów, ale nie więcej niż 6 osób jednocześnie, w odstępach 45-minutowych. Do budynku będą wpuszczane tylko osoby z odpowiednio zakrytymi ustami i nosem zgodnie z obowiązującymi przepisami. Konieczne będzie również zdezynfekowanie rąk przy wejściu. Interesanci będą wpuszczani do budynku o ustalonej godzinie wizyty, z zachowaniem wskazanych powyżej zasad bezpieczeństwa.

Interesanci winni stosować się do poleceń porządkowych wydawanych przez obsługujących ich urzędników.

Nadal będzie wystawiana przed wejściem do Wydziału w godz. 8:00-15:00 skrzynka podawcza, do której będzie można wrzucać zawiadomienia o zbyciu/nabyciu pojazdu już zarejestrowanego w kraju. Formularze będą dostępne przy skrzynce podawczej, do której należy wrzucać tylko tego rodzaju dokumenty.

KOMUNIKAT

Z dniem 11 maja 2020 wprowadzam zmiany w bezpośredniej obsłudze klientów – do budynku Starostwa może wejść jednocześnie 7 osób: 

  • 3 osoby- parter – sprawy z zakresu Wydziału Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami, Wydziału Infrastruktury, Referatu Budownictwa;
  • 3 osoby -I piętro (Wydział Rolnictwa i Ochrony Środowiska, Wydział Zdrowia i Edukacji, Wydział Organizacji i Nadzoru, w tym sekretariat urzędu, Wydział Budżetowo-Finansowy, w tym kasa urzędu);
  • 1 osoba -II piętro (biuro Rady Powiatu);

Osoby oczekujące prosimy o zachowanie bezpiecznej odległości nie mniejszej niż 2 metry.

Osoby wchodzące muszą posiadać odpowiednio zakryte usta i nos, zgodnie z obowiązującymi przepisami (maseczki ochronne) oraz po wejściu proszone są o dezynfekowanie rąk.

Starosta Żuromiński

thumb starosta

KOMUNIKAT

Zawiadamiam, że na podstawie art.68 ust.1 i 2 ustawy z 14 maja 2020 r. o zmianie niektórych ustaw w zakresie działań osłonowych w związku z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS-CoV-2. (Dz.U.z 2020,poz.875) z dniem 24 maja 2020 roku ulegają odwieszeniu terminy w prowadzonych postępowaniach administracyjnych.

Starosta Żuromiński

thumb starosta

KOMUNIKAT

Starosta Żuromiński informuje o odwieszeniu udzielania porad osobiście w punktach nieodpłatnej pomocy prawnej i nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego na terenie Powiatu Żuromińskiego. Udzielanie porad osobiście zostanie wznowione od poniedziałku 25.05.2020 r. we wszystkich punktach nieodpłatnej pomocy prawnej i nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego na terenie Powiatu Żuromińskiego.

Z porad prawnych mogą skorzystać osoby, których nie stać na odpłatną pomoc prawną, w tym:

- osoby prowadzące jednoosobową działalność gospodarczą, które nie zatrudniały innych osób w przeciągu ostatniego roku;
- kobiety w ciąży;
- członkowie zarządu kół gospodyń wiejskim.

Przed uzyskaniem porady, zainteresowana osoba składa odpowiednio oświadczenia, że nie jest w stanie ponieść kosztów opłatnej porady prawnej oraz w przypadku osób prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą, dodatkowo składa oświadczenie o niezatrudnianiu innych osób w ciągu ostatniego roku lub przedkłada dokument potwierdzający ciąże, lub przedkłada zaświadczenie o wpisaniu koła gospodyń wiejskich do Krajowego Rejestru Kół Gospodyń Wiejskich.

Porady udzielane będą na podstawie umówionych wizyt. Na wizytę należy umówić się telefonicznie pod nr (23) 657 47 00 wew. 39 (w godz. 7:30-15:30) lub pod adresem e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Kobiety w ciąży obsługiwane będą poza kolejnością zgłoszeń.

Szczegółowe informacje na temat nieodpłatnej pomocy prawnej oraz nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego znajdują się pod adresem http://www.bip.zuromin-powiat.pl/a,15929,informacje-o-nieodplatnej-pomocy-prawnej.html.

Starosta Żuromiński

thumb starosta

Polecenie Wojewody Mazowieckiego z dnia 2 kwietnia

W sprawie przyjmowania i rozpatrywania wniosków oraz doręczania kart parkingowych przez powiatowe zespoły do spraw orzekania o niepełnosprawności na terenie województwa mazowieckiego

pdfTreść polecenia184.81 KB

FB

Żuromin8

AKTUALNOŚCI

Utworzono dział linki

Opublikowano .

Dodano nowy dział linki w menu po prawej stronie. W dziale tym prezentowane będą odnośniki do ciekawych stron z terenu powiatu żuromińskiego i nie tylko. Linki podzielone są na kategorie. Co jakich czas będą dodawane nowe porcje odnośników w miarę pojawiania sie ciekawych stron, wartych odwiedzenia.

Bezpośredni link do działu 'Linki'

Inwestycje w SPZZOZ w Żurominie

Opublikowano .

2006 rok

1. „Modernizacja pomieszczeń diagnostyki obrazowej wraz z zakupem cyfrowej aparatury RTG w Szpitalu Powiatowym w Żurominie”. Łączny koszt realizacji przedsięwzięcia - 894.970,00 zł, z czego dotacja z budżetu państwa wyniosła 500.000,00 zł, a pozostała kwota w wysokości 394.970,00 zł została pokryta przez wnioskodawcę (powiat żuromiński) uzyskując na ten cel wsparcie od pięciu gmin z terenu powiatu żuromińskiego, Narodowego Funduszu Ochrony Zdrowia w Ciechanowie  oraz  Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Żurominie. Dzięki realizacji tego projektu w Szpitalu Powiatowym w Żurominie została nowocześnie zmodernizowana pracownia RTG oraz zakupiony wysokiej jakości cyfrowy aparat RTG.

 Zdjęcia aparatury RTG

2. „Doposażenie w sprzęt do rehabilitacji Oddziału Rehabilitacyjnego i Dziennego Oddziału Rehabilitacyjnego w Szpitalu Powiatowym w Żurominie”. Łączny koszt realizacji projektu - 142.600,00 zł. Kwota dofinansowania ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych wyniosła 106.950,00 zł., natomiast wkład własny beneficjenta w wysokości 35.650,00 zł został pokryty ze środków własnych SPZZOZ w Żurominie. Dzięki realizacji projektu szpital został wzbogacony w nowoczesny, wysokospecjalistyczny sprzęt medyczny do rehabilitacji kończyn górnych i dolnych, spełniający wymagania współczesnej medycyny rehabilitacyjnej.

2007 r.

1.      Przystąpienie do projektu „Współuczestniczenie w organizacji warunków wdrażania programu przeciwdziałania chorobom nowotworowym przy współpracy z MOW NFZ i samorządami powiatowymi – doposażenie pracowni mammograficznych w szpitalach powiatowych”. Na realizację przedsięwzięcia przyznana została dotacja z budżetu Województwa Mazowieckiego w wysokości 314 285,00 zł. Szpital Powiatowy w Żurominie dzięki realizacji tego projektu zostanie wzbogacony w nowoczesny cyfrowy aparat mammograficzny.

2.      Przystąpienie do projektu „Doposażenie działu diagnostyki obrazowej Szpitala Powiatowego w Żurominie w przewoźny aparat RTG z ramieniem C oraz aparat USG”. Wartość kosztorysowa projektu wynosi 620 000,00 zł. Z budżetu Województwa Mazowieckiego została przyznana dotacja w wysokości 500 000,00 zł, natomiast pozostałą kwotę w wysokości 120 000,00 zł przeznacza na wykonanie zadania SPZZOZ w Żurominie z własnego budżetu. Szpital w Żurominie dzięki realizacji projektu ma możliwość pozyskania kolejnego, wysokospecjalistycznego sprzętu medycznego.

3.      Zakup Ambulansu „R”. Na realizację  zakupu została przyznana dotacja z budżetu Województwa Mazowieckiego w wysokości 350 000 zł. Całkowity koszt zakupu karetki wyniósł 378 184,00 zł, kwotę 28 184,00 zł SPZZOZ w Żurominie pokrył z własnego budżetu.

Zdjęcia Ambulansu "R"

{jgxgal folder:=[images/stories/zdjecia/2007/karetka] cols:=[4]}

 2008 r.

1.     Realizacja projektu pn. „Doposażenie Działu Diagnostyki Obrazowej Szpitala Powiatowego w Żurominie w przewoźny aparat RTG z ramieniem C oraz aparat USG” w ramach Samorządowego Instrumentu Wsparcia Rozwoju Mazowsza – komponent G Mazowiecki Instrument Wsparcia Ochrony Zdrowia i Pomocy Społecznej. Wartość kosztorysowa projektu wynosi 620 000,00 zł. Z budżetu Województwa Mazowieckiego została przyznana dotacja w wysokości 499 968,00 zł, natomiast pozostałą kwotę w wysokości 120 032,00 zł przeznaczył na wykonanie zadania SPZZOZ w Żurominie z własnego budżetu. Szpital w Żurominie dzięki realizacji projektu pozyskał kolejny, wysokospecjalistyczny sprzęt medyczny: przewoźny aparat RTG z ramieniem C, USG z głowicami m.in.: ogólną, kardiologiczną, ginekologiczną, głowicę liniową do badania m.in.: piersi, tarczycy, jąder, układu szkieletowo-mięśniowego, sercowo-naczyniowego; głowicę sektorową do badania m.in.: jamy brzusznej, pediatrycznej echokardiografii, nerek, badania głowy noworodków.

  Zdjęcia aparatu RTG z ramieniem C oraz aparatu USG

{jgxgal folder:=[images/stories/zdjecia/2008/rtg] cols:=[4]}

 2.      Zakup aparatu RTG mammograficznego w ramach projektu „Współuczestniczenie w organizacji warunków wdrażania programu przeciwdziałania chorobom nowotworowym przy współpracy z MOW NFZ i samorządami powiatowymi – doposażenie pracowni mammograficznych w szpitalach powiatowych”. Koszt zakupu mammografu wyniósł 350 tys. zł. Przyznana dotacja z budżetu Województwa Mazowieckiego wyniosła 314 285,00 zł., natomiast pozostałą kwotę w wysokości 35 715,00 zł Szpital Powiatowy w Żurominie pokrył z własnego budżetu.

 Zdjęcia RTG mammograficznego

{jgxgal folder:=[images/stories/zdjecia/2008/mammo] cols:=[4]}

 2009 r.

1. Termomodernizacja budynku Ośrodka Zdrowia w Zieluniu – wartość zadania 126 787,44 zł

 Zdjęcia budynku Ośrodka Zdrowia w Zieluniu po termomodernizacji

{jgxgal folder:=[images/stories/zdjecia/2009/zielun] cols:=[4]}

2. Zakup środków trwałych:

  • Aparat do hemodializy – 44 940,00 zł
  • Kardiomonitor – 7 681,53 zł
  • Wirówka do Działu Diagnostyki Laboratoryjnej– Serologia - 9 360,36 zł
  • Aparat elektrochirurgiczny (diatermia) do Bloku Operacyjnego - 50 658,42 zł
  • Serwer Express - 10 845,97 zł
  • Ambulans z wyposażeniem - 369 755,10 zł
  • Kocioł CO do kotłowni Ośrodka Zdrowia w Siemiątkowie - 25 045,70 zł
  • Zszywacz do książeczek RUM - 3 536,78 zł
 
 Zdjęcia ambulansu
  {jgxgal folder:=[images/stories/zdjecia/2009/karetka] cols:=[4]}

Razem zakup środków trwałych w 2009 r. – 521 823,86 zł

2010 r.

1. Remonty i adaptacje:

  • Projekty techniczne – dokumentacja na termomodernizację budynku Ośrodka Zdrowia w Siemiątkowie (7 337,70 zł), termomodernizację budynku Ośrodka Zdrowia w Syberii (5 850,00 zł), termomodernizację Ośrodka Zdrowia w Kuczborku (4 891,80 zł) oraz rozbudowę i modernizację pralni i kotłowni na ZOL (92 557,50 zł)
  • Adaptacja pomieszczeń pod Pracownię Tomograficzną wraz z remontem części Działu Diagnostyki Obrazowej – 300 730,00 zł
  • Rozbudowa aparatu USG SIEMENS ACUSON X-300 o opcję kardiologiczną – 18 000,00 zł
  • Rozbudowa aparatu USG SIEMENS ACUSON X-300 o opcję Dopplera tkankowego – 10 000,00 zł
  • Modernizacja MONITOR COLOR o czujnik wydychanego powietrza KAPNOGRAF – 14 640,00 zł
  • Modernizacja i rozbudowa systemu radiologii cyfrowej (telemedycyny) – 399 800,00 zł

Razem koszty poniesione na remonty i adaptacje w 2010r. – 853 807,00 zł

Wizualizacja budynku Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego przy SPZ ZOZ w Żurominie

{jgxgal folder:=[images/stories/zdjecia/2010/wiz_zoz] cols:=[4]}

2. Zakup środków trwałych

  • Tomograf komputerowy – 1 315 000,00 zł
  • Aparat elektrokardiograficzny – 89 470,00 zł
  • Wstrzykiwacz kontrastu – 50 000,00 zł
  • Samochód dla pielęgniarek środowiskowych – 29 080,50 zł
  • Samochód dla pielęgniarek środowiskowych – 50 621,70 zł
  • Lampa operacyjna LED (darowizna) – 49 755,00 zł
  • Wirówka do mikrometody (pracownia serologii) – 5 671,00 zł
  • Zestaw do kolonoskopii (pracownia endoskopii) – 100 045,00 zł
  • EKG (OIOM) – 5 029,00 zł
  • Łóżko porodowe – 2 szt. – 51 360,00 zł
  • Lampa zabiegowa – 3 szt. – 25 680,00 zl
  • Kocioł 5,00 MKW i czopuch – 4 882,02 zł
  • Wózek do aparatury z 4 przestawnymi półkami – 4 001,60 zł
  • Analizator hematologiczny – 29 799,50 zł
  • Terminal DOLPHIN 6100 – 3 882,04 zł
  • Urządzenie do badania słuchu (darowizna) – 9 634,37 zł
  • Rejestrator Holtera EKG – 2 szt. (darowizna) – 16 285,40 zł
 
Razem koszty poniesione na zakup środków trwałych w 2010r. – 1 840 197,13 zł
 
 Zdjęcia tomografu komputerowej oraz z przebiegu jego instalacji
 {jgxgal folder:=[images/stories/zdjecia/2010/tomograf] cols:=[4]}

2011 r.

    1.  Remonty i adaptacje
      • Modernizacja i rozbudowa pralni i kotłowni na ZOL – 671 054,23 zł

{jgxgal folder:=[images/stories/zdjecia/zdrowie/pralnia] cols:=[4]}

      • Termomodernizacja (z wymianą stolarki okiennej) + remont pokrycia dachowego Ośrodka Zdrowia w Syberii – 196 434,72 zł
      • Termomodernizacja (z wymianą stolarki okiennej) + remont pokrycia dachowego Ośrodka Zdrowia w Kuczborku – 173 365,35 zł

{jgxgal folder:=[images/stories/zdjecia/zdrowie/termo] cols:=[4]}

      • Modernizacja budynku oddziału dziennego psychiatrycznego – 303 113,85 zł

{jgxgal folder:=[images/stories/zdjecia/zdrowie/dzienny] cols:=[4]}

      • Wykonanie dokumentacji technicznej na termomodernizację (z wymianą stolarki okiennej) + remont pokrycia dachowego Ośrodka Zdrowia w Siemiątkowie – 1 200,10 zł
      • Lądowisko dla celów Lotniczego Pogotowia Ratunkowego (wycinka drzew, przygotowanie nawierzchni, wiatrowskaz) – 33 729,60 zł
      • Ogrodzenie przy lądowisku (140m) – 29 510,10 zł
      • Przygotowanie projektu – kompleksowa informatyzacja SPZZOZ w Żurominie – 15 990,00 zł
      • Oprogramowanie magazynowe – realizacja I etapu – 8 520,71

Razem koszty poniesione na remonty i adaptacje w 2011 roku – 1 432 918,66 zł

      1. Zakup środków trwałych
        • System zarządzania danymi EKG  180 000,00 zł
        • Aparat EKG z systemem komunikacji danych – 5 szt. – 60 500,00 zł
        • Telemetryczny system monitorujący (kardiologiczny) – 195 000,00 zł
        • Modernizacja systemu sterowania autoklawu – 27 379,80 zł
        • Kardiostymulator zewnętrzny – 4 455,00 zł
        • Stół operacyjny – 2 szt. – 113 484,24 zł
        • Samochód dla pielęgniarek środowiskowych -25 340,50 zł
        • Defibrylator – 47 999,52 zł
        • Respirator wolnostojący – 65 448,00 zł
        • Pompa infuzyjna 6 szt. – 18 300,60 zł
        • Aparat do znieczuleń – 89 499,60 zł
        • Serwer PRO-Serwer – 4 254,00 zł
        • Zestaw AMBU do intubacji – 5 864,40 zł
        • Prasa do cięcia płytek (ortopedia) – 4 050,00 zł
        • Kardiomonitor – 5 200,01 zł
        • Moduł gazowy – 20 353,44 zł
        • Wózek na akcesoria do stołu operacyjnego – 4 918,32 zł
        • Fotel operatora 2 szt. – 10 409,04 zł
        • Chodnik przy budynku Ośrodka Zdrowia w Syberii – 10 609,57 zł
        • Audiometr – 8 000,00 zł
        • Tympanometr – 7 100,00 zł
        • Drukarka kart KREWKART – 3 936,00 zł
        • Kocioł gazowy warzelny – 15 965,40 zł
        • Chodnik przy Ośrodku Zdrowia w Kuczborku – 3 861,30 zł
        • Aparat do resuscytacji noworodka – 5 290,00 zł
        •  Lampa zabiegowa przyścienna – 5 400,00 zł

{jgxgal folder:=[images/stories/zdjecia/zdrowie/st] cols:=[4]}

Razem koszty poniesione na zakup środków trwałych w 2011r. – 948 617,74 zł

2012 r.

Modernizacje środków trwałych:

  • Modernizacja budynku kotłowni i pralni na potrzeby Zakładu Opiekuńczo-Leczniczego (nadzór budowlany, projekt, roboty budowlane i inne) – 5 820 124,88 zł
  • Modernizacja budynku przychodni ul. Szpitalna 56 – Recepcja – 97 335,39 zł
  • Modernizacja budynku szpitala – Oddział chirurgiczny sala pooperacyjna, sale chorych z węzłem sanitarnym, kuchenka oddziałowa) – 47 250,11 zł
  • Remont dachu nad Przychodnią, ul. Szpitalna 56 – 54 789,66 zł
  • Rozszerzenie KS AOW do KS ASW – Apteka zakładowa – 9 293,88 zł
  • Kompleksowa informatyzacja Szpitala – przygotowanie wniosków o dofinansowanie – 15 990,00 zł

Razem: 6 044 783,92 zł

Zakupy środków trwałych:

  • Monitor pacjenta na wózku – 6 998,40 zł
  • Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa dla Zakł. Opiek. Leczn. – 6 szt. – 4 320,00 zł
  • Pompa infuzyjna dwustrzykawkowa  dla O/Ginekolog.-Położniczego – 4 320,00 zł
  • Spirometr – 12 518,31 zł
  • Negatoskop mammograficzny żaluzjowy – 5 832,00 zł
  • Kapnometr z alarmem – 4 680,21 zł
  • Fotel do ćwiczeń – 4 224,00 zł
  • Kardiomonitor z pulsoksymetrem do O/wewnętrznego – 6 998,40 zł
  • Kardiomonitor z pulsoksymetrem do O/chirurgicznego – 6 998,40 zł
  • Zestaw do laparoskopii – 65 998,80 zł
  • Terminal – 3 szt. – 30 073,50 zł
  • Ambulans sanitarny – 261 122,60 zł
  • Napęd elektryczny do zabiegów ortopedycznych (wiertarka i frezarka) – 42 554,75 zł
  • Zmywarka – 2 szt. – 6 042,99 zł
  • Kardiotokograf – 5 832,00 zł
  • Szafa przelotowa nierdzewna – 4 399,00 zł
  • Respirator transportowy AMBU MATIC – 12 000,99 zł
  • Kardiomonitor – 6 998,40 zł
  • Defibrylator LIFEPAK – 16 000,01 zł
  • Modernizacja systemu łączności radiowej – 63 999,53 zł
  • Monitor do laparoskopu – 3 503,99 zł
  • Kocioł warzelny – 11 291,40 zł
  • Klimatyzacja z montażem – 7 183,20 zł
  • Modernizacja dwóch defibrylatorów LIFEPAK – 9 720,00 zł
  • Modernizacja wytwornicy pary – 5 463,66 zł

Razem: 609 074,54 zł

Tragedia na drodze

Opublikowano .

4058_fiat.jpg

 

Tragedia na drodze

W dniu 20.10.2007 roku na odcinku drogi wojewódzkiej Sadłowo – Chamsk kierujący samochodem osobowym marki Fiat Albea na łuku drogi stracił panowanie nad pojazdem, wjechał do rowu i uderzył w drzewo. W wyniku tego zdarzenia śmierć na miejscu poniósł 29 letni kierowca auta.
Źródło KPP Żuromin

Rehabilitacja Lecznicza

Opublikowano .

Lp.

Nazwa świadczeniodawcy

Adres

telefon

Nazwa produktu kontraktowanego

1.

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Żurominie

09-300 Żuromin ul. Szpitalna 56

023 657 22 01

lekarska ambulatoryjna opieka rehabilitacyjna dla osób o znacznym stopniu niepełnosprawności, lekarska ambulatoryjna opieka rehabilitacyjna, fizjoterapia ambulatoryjna dla osób o znacznym stopniu niepełnosprawności

2.

Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Stacja Opieki Centrum Pielęgniarstwa Rodzinnego „Caritas” Diecezji Płockiej w Żurominie

09-300 Żuromin, ul. Kościuszki 2

023 657 46 00

lekarska ambulatoryjna opieka rehabilitacyjna dla osób o znacznym stopniu niepełnosprawności, lekarska ambulatoryjna opieka rehabilitacyjna, fizjoterapia ambulatoryjna dla osób o znacznym stopniu niepełnosprawności

3.

Gabinet Rehabilitacji Ruchowej GEMINI

09-300 Żuromin, ul. Wiatraczna 19

500 004 212

fizjoterapia ambulatoryjna dla osób o znacznym stopniu niepełnosprawności,

fizjoterapia ambulatoryjna

Apteki i punkty apteczne w powiecie żuromińskim

Opublikowano .

APTEKI

Apteka

adres/telefon

Godziny pracy

w dni powszednie

Godziny pracy

w soboty

Godziny pracy

w niedzielę

Apteka Anny Kucharskiej

Pl. Piłsudskiego 7

09-300 Żuromin

tel. 023 657 50 26

8.00 – 20.00

8.00 – 14.00

nieczynna

Apteka Adama Cichonia

Pl. Piłsudskiego 23

09-300 Żuromin

tel. 023 657 21 22

Czynna całą dobę we wszystkie dni tygodnia w tym w niedziele, święta i inne dni wolne od pracy oraz w porze nocnej

Apteka P.H.U. Grupa „Remedios” s.c.

ul. Szpitalna 52, 09-300 Żuromin

tel. 023 657 25 12

8.00 – 20.00

8.00 – 18.00

nieczynna

Apteka Urszuli Jasińskiej

ul. Mławska 19, 09-300 Żuromin

Tel. 023 657 22 16

7.30 - 20.00

8.00 – 18.00

nieczynna

Apteka Adama Cichonia

ul. Zielony Rynek 16

09-300 Żuromin

tel. 023 657 28 49

8.00 – 20.00

8.00 – 16.00

nieczynna

Apteka „Szpitalna”

ul. Szpitalna 56, 09-300 Żuromin

tel. 023 657 22 01 wew. 379

8.00 – 18.00

8.00 – 14.00

nieczynna

Apteka „Przy Szpitalu”

Ul. Szpitalna 65/1

09-300 Żuromin

Tel. 23 652 75 72

7.00 – 22.00

7.00 – 22.00

7.00 – 22.00

Apteka „NA PLUS+”

Ul. Przemysłowa 4/8A

09-300 Żuromin

Tel. 23 657 02 44

8.00 – 19.00

7.00 – 19.00

10.00 – 17.00

Apteka Marii Paciorek

ul. Stary Rynek 2, 09-320 Bieżuń

tel. 023 657 80 29

8.00 – 19.00

8.00 – 18.00

10.00 – 12.00

Apteka „Rodzinna”

Elżbiety Zalewskiej Sp. j.

ul. Stary Rynek 26

09-320 Bieżuń

tel. 23 654 43 64

8.00 – 18.30

8.00 – 14.00

nieczynna

Apteka Aldony Edyty Maj Lewandowskiej

ul. Żeromskiego 2, 09-317 Lutocin

tel. 023 658 10 98

8.30 – 18.00

9.00 – 11.00

nieczynna

Po ustalonych godzinach pracy dyżur interwencyjny w dni robocze na terenie Bieżunia pełni– apteka Marii Paciorek 16.00 – 18.00

PUNKTY APTECZNE

Punkt apteczny

adres/telefon

Godziny pracy

w dni powszednie

Godziny pracy

w soboty

Punkt apteczny Kuczbork

ul. Adama Mickiewicza 7E

Wł. Apteka „Przy Szpitalu” Mława, ul. Anny Dobrskiej 1

Nr tel. 517-572-382

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Pon. 10.00 -18.00

Wt. 8.00 – 16.00

Śr.10.00 – 18.00

Czw. 10.00 -18.00

Pt. 8.00 -16.00

8.00 – 14.00

Punkt apt. Zielona ul. 1 Maja 6

wł. Grażyna Olczak, Lidzbark ul. Zieluńska 3

tel. 789-497-679

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

8.00 – 15.00

nieczynny

Punkt apteczny

wł. Urszula Jasińska

Lubowidz ul. Podświętna 14

09-304 Lubowidz

tel. 023 658 20 47

8.30 – 16.00

nieczynny

Punkt apteczny DOZ

wł. Adam Cichoń

Zieluń ul. Świętojańska 6

09-304 Lubowidz

23 652-74-51

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

8.00 – 16.00

nieczynny

Punkt apteczny

wł. Maciej Zalewski

09-135 Siemiątkowo

Ul. Władysława Reymonta 3B

tel. 023 679 61 04

Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

8.00 – 15.00

nieczynny

Punkty apteczne zaktualizowano 14 marca 2019 r.

Opieka psychiatryczna i leczenie uzależnień

Opublikowano .

Lp.

Nazwa świadczeniodawcy

Adres

telefon

Rodzaj udzielanych świadczeń zdrowotnych -nazwa poradni

1.

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Żurominie

09-300 Żuromin ul. Szpitalna 56

23 657 22 01

Świadczenia psychiatryczne ambulatoryjne dla dorosłych

Świadczenia dzienne psychiatryczne dla dorosłych

Świadczenia terapii uzależnienia i współuzależnienia od alkoholu

Profilaktyczne programy zdrowotne finansowane z budżetu Powiatu w 2010r.

Opublikowano .

 

Programy profilaktyczne realizowane w okresie od 1 lutego do 31 sierpnia 2010 r. przez Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej – finansowane z budżetu Powiatu Żuromińskiego

1) „Wczesne wykrywanie raka jelita grubego”

a) Populacja objęta programem – kobiety i mężczyźni po 40 roku życia

b) Prognozowana liczba osób – 80

c) Rodzaj i zakres świadczenia opieki zdrowotnej w ramach programu: wywiad i badanie lekarskie, w zależności od potrzeb – skierowanie na kolonoskopię

2) „Wykrywanie raka prostaty”

a) Populacja objęta programem – mężczyźni po 40 roku życia

b) Prognozowana liczba osób – 60

c) Rodzaj i zakres świadczenia opieki zdrowotnej w ramach programu: wywiad i badanie lekarskie oraz antygen PSA. W zależności od potrzeb skierowanie na USG transrektalne

3) „Profilaktyka chorób tarczycy”

a) Populacja objęta programem – pacjenci po 18 roku życia

b) Prognozowana liczba osób – 60

c) Rodzaj i zakres świadczenia opieki zdrowotnej w ramach programu: wywiad i badanie lekarskie oraz badanie poziomu hormonu tarczycy i USG tarczycy

4) „Profilaktyka wykrywania wad postawy u dzieci i młodzieży”

a) Populacja objęta programem – dzieci VI kl. szkoły podstawowej i I kl. gimnazjum

b) Prognozowana liczba osób – 100

c) Rodzaj i zakres świadczenia opieki zdrowotnej w ramach programu: wywiad i badanie lekarskie

5) „Badania przesiewowe screeningowe mammograficzne”

a) Populacja objęta programem – kobiety po 40 roku życia

b) Prognozowana liczba osób – 200

c) Rodzaj i zakres świadczenia opieki zdrowotnej w ramach programu: badanie mammograficzne